İNTERNET REKLAMCILIĞI
İnternet Reklamcılığı Nedir?
Kurumsal / kişisel markaya sahip olan kişi veya şirketlerin, sundukları ürün ve/veya hizmetleri online mecralarda, gerçek ve/veya potansiyel müşterileri ile buluşturmak amacıyla yaptıkları reklam çalışmalarının tümüne internet reklamcılığı denir. Günümüzde en popüler olan ve en çok tercih edilen reklam çalışmalarının başında gelen internet reklamcılığı sayesinde, hem markalar hem de müşteriler mekan ve zaman gibi kısıtlamalardan kurtulmaktadırlar. Demografik hedefleme başta olmak üzere birçok metrik baz alınarak analiz ve hedefleme yapılabilen internet reklamcılığı için çeşitli platformlar, mecralar ve üçünüc parti yazılımlar kullanılmaktadır.
İnternet Reklamcılığı Türleri Nelerdir?
İnternet reklamcılığı kavramı ile ilgili kısa ama açıklayıcı bir tanım yaptıktan sonra şimdi de türlerine değineceğiz. Bunlar;
- Arama Motoru Reklamları (SEM)
- İçerik Ağı Reklamları
- Sosyal Medya Reklamları
- E-Mail Reklamları
Şimdi sırasıyla internet reklamcılığı türlerine değinelim.
Arama Motoru Reklamları (SEM)
Reklamverenin yapması gereken ise, reklam vereceği ürün, hizmet vb. için anahtar kelimeler tanımlamaktır. Arama motoru reklamlarının verimli bir şekilde amaca ulaşabilmesi için püf nokta; reklamı verilen konu ile reklamın bağlantılı olmasıdır. Ayrıca hedef kitlenin reklamı verilen ürünü, hizmeti vb. ne şekilde ya da nasıl arayacağını da tahmin etmek gerekiyor. Tabi burada Google Anahtar Kelime Aracı başta olmak üzere çeşitli araçların kullanılması gerekmektedir.
İçerik Ağı Reklamları
Sosyal Medya Reklamları
Online reklamcılık; reklamverenler için birçok avantaj barındırmaktadır. İnternet reklamcılığının avantajlarından faydalanabilmek için bizimle iletişim kurunuz
FİYAT İSTEYİN
Profesyonel Sosyal Medya Yönetimi ile Doğru Hedef Kitleye Ulaşın! Profesyonel Sosyal Medya Ekibinden Hizmet Almak için Hemen Form Doldurun!